abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56003098
Wekenlang hebben de 32 deelnemers erover gedaan om 32 schitterende teams te maken. Ondanks dat het maken van de teams al een leuke bezigheid was, willen we nu toch ook wel kijken wie het beste team heeft. Om hierachter te komen zijn er acht poules gemaakt, met elk vier teams. Daarvan zijn de eerste twee per poule doorgegaan naar de tweede ronde. De winnaars uit die ronde zijn doorgegaan naar de kwartfinale. De halve finales waren spannend en nu komen we bij de grande finale!

Dit is het topic van de finale en de strijd om de 3e plaats. Het is de bedoeling dat je het team wat je de beste van de twee vindt, bold maakt. Welk team zou welk team verslaan op basis van de spelers en opstelling in een echte wedstrijd. Of welk team spreekt je persoonlijk meer aan. De teams staan bij de user en een linkje naar de uitgebreide beschrijving over de spelers en/of motivatie voor opstelling en keuzes. Wellicht kan het lezen van de motivatie je helpen bij je keuze. Succes!

De regels:
-Niet-deelnemers mogen uiteraard ook stemmen.
-Je mag niet op je eigen wedstrijd stemmen.
-Je mag slechts één keer stemmen.
-Probeer je keuze te motiveren.
-Bij gelijke stand telt het aantal stemmen uit de halve finale.
-Bij gelijke stand telt het aantal stemmen uit de kwartfinale.
-Bij gelijke stand telt het aantal stemmen uit de tweede ronde.
-Bij gelijke stand telt het aantal #1 plekken uit de poule.
-Bij gelijke stand telt het aantal #2 plekken uit de poule.

• Finale:: DANILXL vs Steven184

DANILXL
    -------------------------------Dino Zoff------------------------------

---Javier Zanetti-------Pirri--------Israel--------Carlos Alberto

---Enzo Francescoli-------Dunga-----Zico-----------Fritz Walter

---------------Hugo Sanchez------Alfredo di Stefano--------------

DANILXL werd overtuigend eerste in poule A en lootte in de tweede ronde het team van Sjimz, welke overtuigend met 23-1 werd verslagen. In de kwartfinale wachtte wat meer tegenstand door Fides, maar ook hier was de overwinning overtuigend 13-7. Vroeg in de halve finale was er een voorsprong tegen BliksemSchigt, en die werd niet meer weggegeven. 16-11. Een verdiende finaleplaats dus!

Steven184
    -------------------------Rinat Dassajev------------------------
    -------------------------Franco Baresi-------------------------
    --Tarcisio Burgnich------Riccardo Ferri------Silvio Marzolini--
    -------------------------Toninho Cerezo------------------------
    ---Marco Tardelli--------------------------Osvaldo Ardiles-----
    -------------------------Kazimierz Deyna-----------------------
    -----------------------------------Allan Simonsen--------------
    ---------------------------Gerd Müller-------------------------

Steven184 werd ook overtuigend eerste in poule B en kwam in de tweede ronde tegen RayMania, waarin het 16-8 werd. In de kwartfinale was de sterke Colplay de volgende prooi en werd verslagen met 12-7. In een gelijkopgaande halve finale werd Tarado uiteindelijk verslagen met 15-12. Ook hier een verdiende finaleplaats!

• 3e plaats: BliksemSchigt vs Tarado

BliksemSchigt
    ------------------Zubizarreta---------------------------
    --Blind------------Marquez-------------Popescu--
    -------------------Guardiola-----------------------------
    --Albertini------------------------------Okocha--------
    -------------------Maradona---------------------------
    --Cantona---------Wright--------------Lineker----

Tarado
    --------------------------------------Altobelli------------Rummenigge---------------------------------
    -----------------------------------------------Socrates-------------------------------------------------
    ----------Lerby--------------------------------------------------------------------Briegel--------------
    -----------------------------------------------Rijkaard--------------------------------------------------
    ----------------Bergomi----------------------Kohler------------------Migueli--------------------------
    ---------------------------------------------Beckenbauer-----------------------------------------------
    ----------------------------------------------- Hellström--------------------------------------------------

Weeg de twee teams tegen elkaar af en beslis voor volgende week zondag wie zich de winnaar mag noemen van het WK Draftteams!
  • pi_56003377
    DANILXL
    pi_56003389
    Finale: DANILXL
    Troostfinale: BliksemSchigt
    pi_56003563
    DANILXL en Tarado.
    FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
    Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
    Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
    Ain't it good to be alive
    pi_56003690
    Oh, er is ook een troostfinale. BliksemSchigt mag die van mij winnen.
      zondag 13 januari 2008 @ 18:33:54 #6
    67205 Colplay
    How you doin??
    pi_56004449
    DANILXL in de finale, BliksemSchigt in de troostfinale.
    "En dan hebben ze nou de regel dat je handjes mot schudden voor het gevecht. Ik wil helemaal geen handjes schuden met m'n tegenstander. Ik wil de kop van z'n romp afslaan."
      zondag 13 januari 2008 @ 21:35:51 #7
    6990 golfer
    Ouwe jongere
    pi_56008464
    Wat mij betreft ook DANILXL als winnaar van de finale en BliksemSchigt in de troostfinale.
    There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
    Poef.....gone! ©golfer
    pi_56017872
    In de final zal het anti-voetbal van Steven184 het team van DaniXL kapot spelen en wederom tikt good old Gerdje Muller de 0-1 er op het laatste moment in omdat Pirri eventjes niet oplet.

De troostfinale gaat naar Tarado. Sterspelers als Maradonna en Cantona doen niet mee aan zo'n onzin en Bliksem speelt dus eigenlijk met 9 man. Dat redt Bliksem niet tegen Tarado.
    Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
    Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
    pi_56019756
    DANILXL en Tarado
    That's all folks!
      maandag 14 januari 2008 @ 11:39:27 #10
    67174 Dos37
    Come on Twente
    pi_56019775
    DANILXL en Tarado
    Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
    Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
    [b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
    pi_56019823
    Steven184 en BS
    Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
    Winnaar Serie A-toto 2008-2009
    Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
    En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
    pi_56020850
    Ik vind dat je in de final toch wel je beweegredenen uit de doeken mag doen.
    pi_56021169
    Ah, de door mij gewenste finale.
    Lastig lastig, beide teams zijn aan elkaar gewaagd. Ik heb het gevoel dat het team van DANILXL over iets meer variatie kan beschikken door een wat meer uitgebalanceerde veldbezetting en daarmee de overwinning wegsleept, wel na een zenuwslopende finale trouwens.

De strijd om de derde plek wordt beslist in het voordeel van Bliksemschigt door zijn sterkere aanval.
    pi_56021861
    quote:
    Op maandag 14 januari 2008 12:38 schreef DivineJester het volgende:
    Ah, de door mij gewenste finale.
    Lastig lastig, beide teams zijn aan elkaar gewaagd. Ik heb het gevoel dat het team van DANILXL over iets meer variatie kan beschikken door een wat meer uitgebalanceerde veldbezetting en daarmee de overwinning wegsleept, wel na een zenuwslopende finale trouwens.

De strijd om de derde plek wordt beslist in het voordeel van Bliksemschigt door zijn sterkere aanval.
    Maar denk je echt dat Maradonna ook maar ene fuck geeft om een 3e plek
    pi_56021995
    quote:
    Op maandag 14 januari 2008 13:07 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:

[..]

Tuurlijk, op het prestigieuze WK Draftteams is elke ereplaats begeerlijk, zelfs voor vedettes als Cantona en Maradonna!
      Trouwste user 2022 maandag 14 januari 2008 @ 15:26:51 #16
    7889 tong80
    Spleenheup
    pi_56025010
    DANILXL en Tarado

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
    pi_56025456
    Ik kies voor de 3e plaats voor Tarado. IMO is zijn elftal iets beter in balans en Karrel heeft gewoon gelijk. Maradona geeft geen fuck om de 3e plaats en zonder hem winst BS zijn team gewoon niet van Tarado.

Iedereen die in eerdere rondes tegen DanilXL moest zei in het begin van het topic steeds dat het zeer lastig zou worden. Ik wilde dat niet doen, omdat ik toch dacht een kans te maken. Gezien het stemgedrag tot nu toe, kan ik wel zeggen dat het nog heel lastig wordt om DanilXL in te halen, maar ik doe me best(niet dat ik enige invloed heb ofzo). In elk geval trots dat ik in de finale sta , al mag dat denk ik ook wel met dit team.
    Wind extinguishes a candle and energizes fire
    pi_56025600
    Ik heb je geholpen. En gezien mij betoog vind ik dat mijn stem zwaarder zou moeten wegen dan die mensen die alleen maar een team ropen en er geen onderbouwing aan geven.
    pi_56025932
    Voor mij vrij duidelijk dat Steven184 en Tarado de betere zijn in deze ontmoetingen.

Al vond ik dat mijn team ook wel een plekje bij de eerste 4 verdiende
    pi_56025953
    quote:
    Op maandag 14 januari 2008 13:07 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:

[..]

Ik vraag me af hoeveel zin Beckenbauer, Rummenigge, Socrates en Rijkaard hebben in een wedstrijd om een derde plek.
    pi_56026174
    Dat zijn toch echt meer mentaliteit voetballers dan Maradonna. In een wedstrijd om de 3e plaast gaat hij waarschijnlijk alleen maar mooi voetballen. Het team van Tarado zal een lesje in effectiviteit geven.
    Sorry Bliksem.
      Trouwste user 2022 maandag 14 januari 2008 @ 16:21:20 #22
    7889 tong80
    Spleenheup
    pi_56026279
    Dino Zoff wereldkampioen en legende

Zanetti faalde nooit betrouwbaarheid achterin

Pirri Eén van de grote spelers uit de historie van Real

Israel De aanvoerder van de eerste Nederlandse club die de EC-1 won. Was ie niet geblesseersd in 74 had ie gespeeld

Carlos Alberto Een betere verdediger kan ik me niet voorstellen

Enzo Francescoli De grote favoriet van Zidane en niet voor niets

Dunga Taktisch brein en breker op het middenveld

Zico Werd niet voor niets de witte Pele genoemd

Fritz Walter Gekozen tot eeuwige aanvoerder van het Duitse elftal

Hugo Sanchez Meeste topscorer titels in Spanje

Alfredo di Stefano De beste speler van het beste club team ooit

Vandaar

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
    pi_56026441
    DANILXL en Tarado.
    There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
    Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
    The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
    pi_56031464
    Dan ga ik voor Steven als winnaar en Tarado als nummer drie!
    ASWH, de trots van de regio
    www.thuisuiteten.nl
    pi_56043700
    Mijn motivatie dan ook maar.

Eigenlijk klopt alles aan dit team en zijn er geen zwakke plekken.
    Wat tong telkens probeerde is DANILXL gelukt, want overal staan wel de 'besten van hun generatie'.
    FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
    Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
    Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
    Ain't it good to be alive
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')